Privat undervisning

Dressurundervisning

Ved berider Mette Rasmussen

Mette underviser ryttere og heste på alle niveauer, og du finder hende på FYR hver onsdag i tidsrummet 17.00 - 20.30.

Pris og tilmelding

Prisen for en halv enetime (30 min.) er 275kr.

Tilmelding sker uge for uge via opslag i facebookgruppen Medlemmer af F.Y.R. - Fyens Rideklub. Tovholder er Bolette Hilbert.

Spring-, bom- eller dressurundervisning

Ved Lars Trier Kjøller

Lars er uddannet berider, og han underviser på FYR hver torsdag og tirsdag i ulige uger. Du vælger selv om du vil have undervisning i spring, dressur, bomtræning, gymnastik eller en kombination af disse. Det er også en mulighed, at Lars rider din hest.

Dressur er altid enetimer, men for spring kan du enten springe på hold af 2-3 ryttere eller få eneundervisning (dog ikke hvis der er rift om tiderne - i så fald tager Line Kiilerich kontakt til dig).

Ryttere, som springer, hjælper med at sætte bane op eller ned, og ridehuset lukker, mens undervisningen står på. For øvrige discipliner lukker ridehuset ikke, men alle tager hensyn til dem, som modtager undervisning.

Ved bomtræningshold skal man selv finde en rytter at ride med, og undervisningen vil ligge som det sidste hold.

Pris og tilmelding

Prisen for springning på hold (2-3 ryttere) er 225kr pr. rytter. Eneundervisning i 30 min. koster 425kr. Ryttere udefra skal desuden betale 50kr i ridehuskort, hvis de er medlemmer og 75kr, hvis de ikke er medlemmer.

Betaling sker over MobilePay på nr. 38123 samme dag. Og tilmelding foregår uge for uge i facebookgruppen Undervisning ved Lars Trier - FYR.  Tilmeldingsfrist er kl. 16 to dage før undervisningsdagen, og planen kommer op samme aften. Melder du afbud efter tidsplanen er lagt op, faktureres fuld pris. Tovholder er Line Kiilerich.